Vanochtend verscheen hier op PiepVandaag.nl de column – De bittere smaak van Heineken. Inmiddels is er een update te melden en we hebben goed nieuws!
Zojuist heeft Heineken contact opgenomen met Wilde Dieren de Tent Uit. We hebben nog geen antwoorden op onze vragen, maar onze directeur Leonie Vestering is uitgenodigd voor een gesprek met John Clark, Director External Corporate Relations van Heineken. Wilde Dieren de Tent Uit wil in dit gesprek meer duidelijkheid krijgen over de olifant uit de commercial. Daarnaast willen we duurzame afspraken maken over de toekomst. We houden jullie op de hoogte.
Bedankt voor jullie steun!
©PiepVandaag.nl Leonie Vestering, directeur, Vereniging Wilde Dieren de Tent Uit
Strijd mee tegen dierenleed!
Related posts
1 Comment
Comments are closed.
Blog Karen Soeters
Strijd mee tegen dierenleed!
Door (maandelijkse) donateur te worden, bied je een constante stroom van hulp die essentieel is voor redding en verzorging van oorlogsdieren in Oekraïne. Elke bijdrage, groot of klein, eenmalig of periodiek, maakt een verschil. Help je ook mee?
Eindelijk! Laten we nu maar hopen dat Heineken laat zien dat ze leren van stomme fouten in het verleden, door hun beleid aan te passen.